26 Temmuz 2010 Pazartesi

Ben Benle Konuşursa ?

Kulakiçi kulaklık sayesinde artık sizi rahatca duyamayacagımı belirtmek isterim bayım.Kulağım her defasında sikiliyor

-E zaten duysanda herhangi bir reaksiyon alamadıgım sorularıma verecegin tepki değişmemiş olacak ha ne dersin ?

İngiliz ingiliz konuşma benimle.

-Aslında ben

Aslında sen koca bir aptalsın evet.

-Hayır aslında ben senin azından çıkan bi kelimeyi bile duymak için cok şey yapıyorum.Ama bazı anlar oluyorki herşeye tepkisiz kalıyorsun.Düşünsene ! Benim için hoş bir durum olmasa gerek.Yani sana ..

Bana yapılsa ne yaparsın gibi sacma empati oyunlarına girmeyeceksin değilmi yine?

-Tam anlamıyla bu konunun içindeydim.Ama konuşmama izin vermiyorsun.Bir denesen ha?

Bir denesem mi ? Lütfen ingiliz olmayınız bayım.

- Sizinle birebir sorunum olmamasına karsın

Yo hayır benim sizinle olmak üzere herkesle birebir sorunum olabilir.Benim için bir problem teşkil etmiyor

-Hayır dinlemeyi ögrenmelisin bence ! Sizinle birebir sorunum olmamasına karsın herkese aynı davrandıgınız vurdumduymaz tavrınızdan dolayı herkes size bir adım ötede yaklaşıyor öyle değilmi?

Kimin umrunda ?

Hiç yorum yok: