26 Temmuz 2010 Pazartesi

YEŞİL GÜNLÜK


Sana yedi yıl öncesinden yazıyorum sevgili günlük.
Seni alalı henüz bir gün bile olmadı.
Senin rengin yeşil.
Ve ben sana siyah bir kalemle yazıyorum.
Gözünde canlandırabiliyorsun değil mi ?
Seni alırken cok heyecanlandım.Kalemimle seni eğlendirmek çok güzel bir fikir gibi geldi gözüme.
Şuan balkondayım , annem sevincimi görebiliyor.Babam daha ilgisiz.
Zaten ne hissettiğimi anlamak zorunda değiller.
Biri var işte ilk defa kalp ritmim hızlanıyor.İlk sen bil istedim.
Biz arkadasız artık değil mi ?
Biliyorum ben istediğim sürece benle olacagını.
Şimdi dışarı cıkmam gerekiyor ama sende yanımda geleceksin.
Biraz da orda anlatmak istiyorum sana içimin akışını
Nasıl kelepçelendiğimi..Ve nasıl iki gözün bana iki demir parmaklık oldugunu..
Değişiyorum günlük.
Ve sanırım büyüyorum.
Bedenimi yeniden keşfediyorum , çok eğleniyorum ..


Babam yine yurtdışına gidecekmiş bir ay sonra.
Bize fikrimizi soran olmadı tabi..
Kendime göre büyüdüm ama onların gözünde asla büyük olamayacagım için ciddiye de alınmayacagım hiç.
Gitme desem gidermisin yine de ?
Ağlasam , ellerini sımsıkı tutsam , bırakmasam yine de gidermisin ki ?



A y r ı l ı ğ ı n İ l k G ü n ü -

Kendimi bir ayakkabının içinde eziliyor olmanın baskısı altında hissediyorum.Eziliyorum günlük.
Bu anı daha önce yine yaşamıştım.Çok ilginç gelmiyor şimdi.Sadece baskı.O müthiş koku.O kokuyu sevmiyorum.Babasızlık böyle mi kokuyor ? Ve ben uyurken neden daha cok korkuyorum o yokken ?Daha çok büyüyüp daha cok güçlenmek istiyorum.



İ k i n c i H a f t a s ı -


Okula gitmek istemiyorum ki.Kim beni zorlayabilir.Çok değiştim günlük.Hiçbişeyden zevk alamıyorum , gülemiyorum , eglenemiyorum..Tatsız bir yemek nasıl zevk vermez ya insana.Nefes almak da öyle benim için.Öğretmenlerimi de arkadaslarımı da sevmiyorum.Yarın okula gitmeyecegim evet.Karar verdim.Annem babamı arayıp şikayet etse ile gitmeyecegim.Babam üzülse bile hatta.Üzülsün..Bende üzüldüm ama geçti.



Ü ç ü n c ü A y -


Canım sıkılıyor.Kimsenin bilmediği , senle benim aramda sır olacak birşey denemek istiyorum.Daha ne olduguna karar vermedim.İlk öpücük olabilir mesela.Bunu denemek istiyorum evet.Ve bunu ilk ögrenmenin keyfini sana yasatacagım . Söz !!


E r t e s i G ü n -


Evet bugün ilk öpücüğümü aldım.Utandım terkettim orayı hemen . Salak kafam ..O da bana döndü dediki ..Hiç ayrılmayacagım burdan, ne zaman istersen burda olacağım.Herşeyi berbat ettim farkındayım.


A l t ı n c ı A y -
Uzun zaman oldu yazmayalı özür dilerim günlük.Ama herşey harikulade gidiyor.Büyülenmiş gibiyim..Çok mutluyum.Ona geri döndüm.Şimdi sevgiliyiz.İlk sevgilim..Babamla da arada konuşuyoruz tabi , umrumda değil ama ..




B i r S e n e S o n r a -


Seni cok seviyrum günlük ama bunu yapmam lazım.Bu anılarla yasayamam.Seni en cok sevdiğim arkadasıma veriyorum.Beni hiç affetmeyeceksin biliyorum ..


H O Ş Ç A K A L ...

Hiç yorum yok: