3 Mart 2010 Çarşamba

Öldürün Beni.

ölmeyi istiyorum.
ölmek bana yakışıyor.
yaşamı ve yaşamayı bu kadar çok severken birisi beni öldürsün istiyorum. kendime ve tüm insanlığa tahammülüm sınırda. hatta sınırın diğer tarafına geçeli tam 4 yıl oldu.ancak yirmiiki yıl tahammül edebildim kendime insanlık. ancak yirmi iki yıl kendimi affedebildim tanrı(m).

istediğim ölüm sadece. karanlığın ve çürümenin o bilinmeyen yüzü. yeniden varolmayı istiyorsam bir kereliğine, en adi orospu çocuğu olayım. ben yanmak istiyorum. bu tarafta yandığımın aksine ateşim üzüntülerden ve kederlerden oluşsun istemiyorum.
ben gerçek ateş içerisinde etlerimin lime lime olmasını istiyorum. bedenimin ve ruhumun birbirinden ayrışmasını. "benden buraya kadar" diyorum herkese ve her şeye. öpemediğim insanlar kusura bakmasınlar. bitti şarjım. kavga edemediğim erkekler üzülmesinler, her devirde bir deliren çıkar elbet. delirdiğini bağıran. ve delirmesiyle onur duyna birileri çıkar. insan denen canlının bencilliği ve çirkinliği devam edeceği için de ben artık nefes almak istemiyorum. ya da aldığımı dışarı salmak.benimkisi tek bir kurşuna, tek bir enjektelik zehire bakan ölüm. ben bunu istiyorum. dilekçemi sunabileceğim bir merci yok. bu dileğimi iletebileceğim bir insan yok. sadece bağırıyorum buradan. birisi de ben kadar sıkılmış ve yılmış olsun lütfen. bulsun beni. ben bir gece yarısı evime gelirken arkadan sıkıştırsın boğazımı metal bir telle. ya da enseme gömsün ucuna susturucu takılı tabancayı. ve tetiğe asılsın. sabaha kadar bulunmasın bedenim. bir yaz sabahının o muhteşemliğinde kokayım ben. koksun bedenim. birisi duysun beni. ve beni hayatın ıskartası olarak kaydetsin insanlık tarihine. birisi anlasın beni. anlamasını bir kenara bırakıp ciddiye alsın. öldürün beni. tüm insanlık elele verin. ve öldürün. toprağın altına atın bedenimi. ruhuma özgürlüğünü verin. zira ben intihar edemeyecek kadar acizim. zira, benim içerimde öldüremediğim bir ümit kırıntısı var hala. bir kereliğine isteiğimi gerçekleştirin.
bir kereliğine asil olun.
ben, yaşamayı bu kadar isterken öldürün beni.
lütfen.

Hiç yorum yok: