23 Mart 2010 Salı

Gıcık olma olasılığı

Birşeyi anlatmak için sondan alıp başa kavuşturmak gerekir ki nitelikli olsun.Dikkat çeksin.Evet dikkat çeksin ama beğenilme kaygısı taşımasın.İnsanların herhangi eylemi yaparken değişik tavırlar içine girmesini anlayamıyorum.Özellikle bir kişinin anlaması gerekiyorsa iş daha da karmaşık bir hal alıyorki ona hiç katlanılmıyor.Bunu tüm yazılarının sonuna 'Anlayana' diyen insanlara söylüyorum.Amacınız ne ?
Şimdi yazdım yazımı..Beğenmesen dünyanın sonu mu dersin ?
Yada aklında şu soru ; bilirim seni :' Sırf bir sözcüğe gıcık oldugunu anlatmak için amma şey yazdın yahu '
-İyi de sana ne !? Keyif benim.Ben yazarım.Sen okuma.(ki hala okuyosun ne kazanıcaksan )
İçimde mi çelişiyorum dersin ?
-Gayat tabi.Mümkündür.

Bknz yazımın sonuna :


Anlayana : )

Hiç yorum yok: