28 Aralık 2009 Pazartesi

Yutkunamıyorum !?

Oysa ki...


Oysa herşeye İ n a n a r a k başladık ..Benim kalbim camdan'dı biliyodun.Kırmaman lazımdı.
Ziyadeysiyle kırdın.Saygımı kaybettiğimde Sokak Kadını'ndan farkım yoktu biliyodun..
Saygımı kaybetmem için elinden geleni fena halde yaptın.Şimdi bu kırık dökük BİZ'e bakıyorum.
Artık telaşsızız.MAVİ'yiz.Oysa sadece gözlerinde o renkte kaybolmak vardı ya,olmadı...
Basa dönüp tekrar tanıştık.Herşeye yeniden basladık ;GRİ ve son derece telaşlı bi sayfa actık;

- Merhaba gezegenimin firavunu

_ Yanlışımız yok NUNU (: Merhaba..hoşgeldin dünyama (:

_ Evden bile dışarı cıkmadan huzur arayan biri varmışş..Seni Benim gezegenime davet ediyorum.
dönüş bileti olmadan.

İki ucu pislik hayatımı daha da deştin.kanattın.acıttın..
Ama seni hala deli gibi seviyorum Koca Adam..Hayatıma cok insan soktum..
Unutmak istedim..Baska gözler degdi gözlerime..Senin yerini kimse alamadı..
Ne kadar deprem yaşarsam o kadar sevgim arttı..
Şimdi yeniden toparlanmak istesem gücüm yok..
Gezegeninin en ücra köşesinde sarıp efessiz bıraktın..
Sonra da acımadan bi kuyuya attın.Yaktın kül ettin.Küllerimden yeniden doğamam..Sen bitirdin ..


Birbirini tanıyor olan insanlardan bile fazla tanıyorduk birbirimizi tanışmamamıza ragmen.İşte ben bu uyumu sevdim.


Oysa ..
Oysa söylenecek o kadar söz varki
Ve susamıyorum artık...

Yaşamadığımı yada yok oldugumu hatta bazen hiç var olmadığımı düşüyorum.Ve sizler'in de yalan oldugunu aldatmaca oldugunu...Bi hayal olabilir.yanılsama yada..Ama Bir terslik var.Hayat bu kadar zor deil cünkü.öyle anlatmadı kimse.

Canım Y A N I Y O R..


$imdi o kadar garip ki rengin Gücüm yok yeniden doğmaya..Siyah ve belki içinde az Mor'un olduğu acılar Beyaz'Lığın üstünde o kadar muhteşemler ki ahenklerini bozmaya cesaretim yok...


Ağlamamak için yutkunmaktan Y O R U L D U M..

KALSAYDIN DİYE SÖYLEMEDİKLERİM...GİTTİKTEN SONRA YÜREĞİME AĞIR GELİYOR...ŞİMDİ ARDINDAN SESLENDİKLERİM...YUTKUNURKEN BOĞAZIMA TAKILIYOR..


Hiç yorum yok: