28 Aralık 2009 Pazartesi

Gri Adam

HayaLLerim Ö L Ü Y O R
Gri siluetinde cinayet var.Evet iste orda tam karsında..!
Senden hiçbirşey istemedim ben.Seni tanımayı yada beni tanımanı istemedim...Yanımdaydın Benimdin yeterdi ..Bi süre böyle devam eder,sonra biçok şeyini öğrenirdim nasılsa..önemli olan mutluluktu huzurdu.o da bizde vardı ..
Heryer mavi..Sakiniz..Susuyoruz dayanabildiğimiz kadar.Sonra tekrar başlıyor kasırgalar içimizde..Yavas yavas yaklaşıp elimi tutuyosun ve sonra...
Y A P M A .. !
Beni sarsıyorsunn...
Senleyken hep farklı bir gezegende oldugumu inandırdım kendime yıllar yılı.Senleyken Sakin huzurlu bir gerceğin ortasında buldum kendimi..Tsunamiden yeni çıkış gibi korkak ama bana zarar vermeyeceginden emin..Öyle güzel gözlerin varki Nunu ..!
Mısırdayız! Keops piramidinde... Burası soğuk.Gidelim.geri dönelim.üşümemi istemessin.. Senin gezegeninde mısır varmış..Sahi ya senin gezegeninde sen ne istersen o olmalı..Beni istediğin sürece ben varım yanında.Bi gün sıkılırsan bana düşüncemi sormayacaksın biliyorum..Beni mumya gibi sarıyorsun .
Y a p m a
Nefes alamıyorum..Her ilkildiğimde yeni düğümler yeni sargılar atılıyor bedenime.hep daha fazla hep daha cok...Amacın beni öldürmekse eğer ;
Ö L Ü Y O R U M ..
Beni kendine hapsetme...

Sen herşeyi isteyecek kadar B E N C İ L S İ N . . .
Sen sadece kendini düşünen GRİ ADAM 'sın..
Buradan gidelim. üşüdüm ve nefes a l a m ı y o r u m...
çok -
h ı r p a l a n d ı m - nolur yeter..

Hiç yorum yok: