28 Aralık 2009 Pazartesi

Siktir Ediyorum !!

Yine sıkıLdım Sizden Ve Def'ettim Ba$ımdan.. MutLu muyum ? FevkaLade Hemde.. HuzurLu muyum? Son derece

BugünLerde Ne cok İnsan'ın Yanlış olduğunu anladım.Tesadüf olamaz ya bu (: ÖyLe şeyler gördüm ki Akıl almaz ...Benim hakkımda yorum yapanları düşünüyorum da..Ulan madem ben sizin dediğiniz gibiyim O zaman kimde sorun ? Bunu da bi düşünün yahu (: Saygımı kaybetmek istemiyorum dedikçe diretiyosunuz.Oysa ben sinirlendiğimde SOKAK KARI'larından farkım kalmıyor.Beni konuşturmayın ..Laf gideceği yere gittiyse ...

Yanlış İnsanLarı gördükce onlara deil kendime kızıyorum.Nasıl tanıyamıyosun die..Fakat öLe iğrenç yaratıklarla yüzyüze geliyorumki İnsanları tanımak tanımlamak mümkün deil..
O yüzden sizle ugrasmıyorum yonja milleti ..
Edepli Edepli ya Kalın yanımda ; Yada siktirin gidin !
Siktiredebilmeyi de sizden öğrendim...

Ne mutlu ASU diyene

Hiç yorum yok: