28 Aralık 2009 Pazartesi

Ego Tatminlerinizden Bıktım !!

yazdıĞımda rahat edeceĞimi düşünmedim Sadece bir deneme yapmak istiyorum. öLe süslü cümleler kurmuyorum..çünkü bırakmadınız.Neyim var neyim yok gitti elimden.Neden mi ? Sizin bu kleptomani hastaLıĞınız yüzünden.. Şimdi ben Hafefobimle yasıyorum,kendimle ve hayallerimle Size geLince Geleceğinizi görmüyorum.Ve tam anLamıyla İntikam cehenneminde yanacaĞınızı hayal edip bununla mutlu oluyorum. Nefes aLan tüm canlıları deĞer ölçmeden şekilsizleştirip yakmak ve küllerini izlemek istiyorum. Bütün dengemi bozan insanlara şükrediyorum;Sizin sayenizde siktiredebilmeyi örendim ve biçok şey daha öğreniyorum.
Hayatıma giren ve altüst eden hatta bununla gurur bile duyan;Deyim yerindeyse 'EGO COLLAPSE ' hastalıĞına düşmüş anne ve babasının zavallı zevkinin kurbanı olan ve acınacak haline devamlı suretle gülen insanlardan başta zavallı kelimesini öğrenip sonra vicdan muhasebesi yapmayı öreniyorum. Size kızmıyorum çünkü şizofren bi belleğe sahip olup dünü unutup bugünü aynı yanlışlarla gecirdiğiniz için bunu rahatlıkla görüp yanlış yapmıyorum.
Nefes alıp,insan şekline bürünmüş ama asla insan olmayı basaramamış sizlere söylüyorum; Tanrı sizi yaratıp benim şükredebilme yetimi geliştirmiş oldugu için hakkınızda ne kadar kötü düşünsem de bi yandan da seviniyorum. İyiki varsınız,iiki yanlışsınız..iyiki düzelme şansınız yok.
Ben yaLanım ..dengesiz narsist bencil megoloman egoist..Bokum püsürüm..sölediğim şeylerin %90'ı yalan % 1o 'u hayal ürünü.Bana güvenmeyin ve bana değer vermeyin.Hatta belki de ben yokum.Yada siz kimbilir.. Bunu öğrendiğimde hayal kırıklığı yaşamamak için merhamet duygumu geliştirmeye calışıyorum.
Şimdi size koLay gelsin ki yeni şeler öğreneyim..

Hiç yorum yok: