28 Aralık 2009 Pazartesi

Şizofrenik Sanrım !


Kırmızı $araptan Nefret Ediyorum ..(Etmiyosun )

Nunu'dan da nefret ediYorum ( Deli gbi Seviyosun..Hadi ordan sende )

Yıllardır bi insan var karsında tanıyosun,tanıyosun..o olmayınca hayat yokmuş hatta ondan öncesi de hiç olmamış gibi sacma sözler bile sölüyosun.Ama eski günlere cok rahat üzülüp içebiliyosun..olmayan şeye içermi insan ? O yokken yasayamam deyip gülebiliyosun? Sevmedimmi acaba ? Kendimden cok sevmedim doğru.o yasıyo ama benle deil.Ama ölmüyorum.Gecmişim var ve zaman zaman hatılayıp kendi kendime tebessüm ediyorum
O la la ..Ne cocukmuşum (: Oysa o zaman üzüldüğüm şeyler bile şimdikinden daha degerli ve önemli geliyo..

Sanki üzülmeme hatta hatırlamama bile degmicek bişeydi Nunu ..(suan Sadece hatırlamıyor yazıyorsun )

Hayat Nunu'su..
Hiç bi erkek beni bu kadar net anlamadı..

Kiimse sevdama bu kadar yakışmadı ( koca yalan )

Kalbimin attıĞı herkes sevdama öyle bir yakışırki (kendini kandırma )
Kimsenin kimseyi anladıgı yada anlamaya calıştığı yada ruh eşi oldugu filan yok aslında..Sadece An'lık duygularla bunun böyle olmasını istiyoruz o kadar.. Seviyoruz hatta Ben yanında nefes alan köpek bile olsa onu kıskanacak salaklıktaydım (:

Neyseki çbk bitti Cabuk bitti deyince aklıma şu söz geldi;güzel şeyler çabuk biter.. Haklısın öyle oldu demicem hayat. Beni çok yordun. Hiç üzülmedim.. O zaman Git Nunu Git ve dengemi bikere daha bozmadan buharlaşıp havaya karış..

GRİ olma lütfen..

Şimdi Git Git Giittttt mee Durrr ... =[

Hiç yorum yok: