6 Nisan 2012 Cuma

Bu Bir Tanışma Yazısıdır,Lütfen Çekmeyin :)

    Uzun zamandır yazmıyor olmanın korkusu var üzerimde..Belki uzun bir süre daha yazmazdım aslında ama bana gelen özel mesajlar beni tekrar buraya itti.Güncellemem gerekiyordu evet , gerçekti..En son yazımı ağustos ayında yazmıştım.Ama karar vermekle yazmak arasında uzun bir mesafe var bunu anladım.Eski yazılarımı okudum,klasik 'ne acı çekmişim vaybee'ler,'oha nasıl bi psikolojim varmış'lar..Ve bunun gibi bir çok özeleştiri..Sonra 'evet yazmam lazım artık ama ne?' Günlerdir sanki daha önce kendimi odama kapatıp yazıyormuşum gibi düşünmeyi ve ardından yazmayı denedim,olmadı.Geceleri yatmadan önce sıkca düşünür oldum..Konudan konuya atlayabilme özelliğim kurdugum hayallerimde bile var.Ne yazsam diye düşünürken aslında bu olayı da yasadım ben diye kendi kendime üzülüp sonra düşünün artık olaylar silsilesini..Hep birşeyler vesile olur yazmaya demiştim; gercekten bunu bugün tekrar yasadım...kendimi haksız cıkarmam zaten bu durumu cok seviyorum :)
    Geçenlerde bir adamla tanıştım..Birbirimizi nasıl buldugumuz konusu hala muallakta.Aynı şehirde yasıyormusuz.Yani aslında ben mucizeyi beklerken o tam karsımdaydı belki de ..Karsı taraftan olaya nasıl bakıldıgı umrumda değil .Ne hissettiği ne düşündüğü.Ya eksik ya da fazla olan bişey vardı ama..Benim sürekli dısarı cıkmam gerektiğini hatırlatan bir adam,düşünün ne kadar önemli bişeyin üzerinden kuruluyor iletişim.Bugün de yine dısarı cıkmam gerektiği hatırlatılınca bir şakayla basladı,ve sonunda görüştük.Memleketin neresi diye sordugumda 'goa' cevabını hatırlıyorum birde aklımdan gecen düşünceleri..'gop mu yazmak istedi acaba o ile p harfi yanyana ' sonrasında oha goa diyor adam Hindistan mı yok artık diye kendi kendime söylenirken sormuş bulundum.Evet Hindistan dedi.İlginç ..Ben ülkemi başka bir ülkeye değişmezdim.Görüştüğümüz ana gelince ; stres içindeyim ilkdefa göreceğim için , bir sürü soru işareti.Neyse gittiğimde karsıdan karsıya gecmeyi düşünmeyen bir adam,muhtemelen gözgöze geliyoruz ama o emin olamıyor.Mesaj attım yanıma geldi..Sonra sohbet ..Bir yandan şaşırıyorum cünkü ben insanlarla zaten iyi iletişim kurarım ama ilk tanıştıgın bir adamla bu kadar hoş sohbet , birinci gün için müthişti.
    Sahilde yürüdük,biraz daha tanıdık bu süre içinde birbirimizi..Sonra yazdıgımı söyledim.Ya da uzun süredir yazmadıgımı.O da onu yazmamı istedi.İlk defa böyle birşey yapıyorum,arkadaslar lütfen çekmeyin :) Aslında güzel bir şeye daha neden oldu..Arkadaslıkların, dostlukların ,geçirilen bir saatin bile degerli kılınması adına bir kaç cümle yazılmalı.Anılar böyle yaşar,yaşatılır.
    Hislerime gelecek olursak,iyi biri,konuşması, uslubu, bakışları, ses tonu ..Çok şey sayabilirim ama aşık olmak istemiyorum.Hem yeniden bana kötü şeyler hatırlatan bu sayfama tekrar girmeme neden oldugun için,ama yazacagım konu güzel bişey oldugundan eglenceli hale geldiği için..hemde bazı şeylerin hala önemli oldugunu hatırlattıgın için teşekkür ederim sana.İyiki tanışım seni..

Hiç yorum yok: