13 Mayıs 2011 Cuma

Onlar Bilmez

Onlar bilmezki
Ben gördüm gözlerini
Ağlıyordu

Onlar bilmez çok sevdi o beni
Her açışında kapısını , gözleri korktu o kokudan
Bir pislik ama silinmeliydi
Onlar bilmez ama o silebilirdi

Sen bilmezsin , bir süre silindin gözlerimden
Oyuncaklarımı da aldılar benden
Çokca insan tuttu elimden
Sen bilmezsin ki yıprandım sevgilim
..Ve onlar bilmez bunları
Ben hep seni sevdim
Güldüm , durdum öylece..
Baktım yüzüne
Çoğu zaman öldüm

Sen bilmezsin sana gelene kadar yordular beni
Sana gelene kadar tükettiler
Yolum uzundu sevgilim
Beceremedim düşmemeyi

..Şimdi ben bilmem ki silinirmi gözlerinden
O koku..
Sonra ağlar mısın yine?
Kimse görmese bile..

Hayalim diyordum 
Kararlıydım
Bilmezsin ensemdeki nefesi
Peki ya sen olur mıusun son nefesim

Bir sandal ağacı tütsüsü..Gpsy King kulağımda
Sonra ben senin ayakucunda
Öylece işte..

Onlar bilmez 
Ben gördüm gözlerini
Ağlıyordu..

Hiç yorum yok: