30 Nisan 2011 Cumartesi

Olamaz mı ?




Çoğu şeyi çoğu zaman ertelediğim gibi , kalemimin özgürlüğünü de kısıtlayıp bir şişenin içine attım  , bavulunu topladım ve onu yolladım.Tercih sıramın değişiyor olması beni korkutuyor şimdi sadece.Halbuki ilk adımlar sağlam olmasa da sonraki emin olduğun adımlara oranla daha masum daha samimi olduğunu hepimiz biliyoruz şu günlerde..Sendelemek mi yoksa tökezlemek mi daha kötü bir eylemdir bunun arayışı içindeyim.İnsan hep her yanlışı sonrası beyaz sayfalar açar , kirlettikçe açar ..Çünkü umut etmek ister.Benim hiç beyaz sayfam olmadı.Böyle saman yaprağına da razıyım , fil dişi beyazı hatta saman sarısı rengi.Zarar görmüş bünye çok iyiyi sevmez ki zaten.Beyaz onca kirliliğin içinde zaten kirli bir renktir . Kötüyken kötüden iyiye gitmek gerekir.Saman sarısı , fil dişi beyazı , beyaz , bembeyaz yapmak bizim elimizde.Çok iyi şeylere sahip olayım , herşeyim olsun diyenin de hiçbirşeyi olmaz aslında.Ben kalemimi yolladığım gün , artık düşünememe korkusunu da bavulunun içine koymuştum oysa.İnce ayrıntılar deli eder ya insanı.Düşünsene bir sinegin sürekli kulagında vızıldadıgını ? Bunun gibi birşey işte ,aslında küçük bir ayrıntı , mikroskopla görülebilecegimiz.Ama düşüncelerimin özgürlüğü ? Elimdeki kalem , mürekkep kokusu , izi herşeyi..;Susanları düşündüm, sorgulamayı bırakanları, kalabalıkların içinde yalnızlaşanları düşündüm… 



Bazen evet eski kafayım belki diyorum
Bazen hiç olmadıgım kadar gururlu
Bazen özlem de asileştiriyor beni
Bazen beyazı da sevmiyorum evet
Eskiler gibi griler sepyalar negatifler ve olumsuzluklar dünyasında yaşamak istiyorum
Saman kağıdım olsa da mutlu olurum ben , düşündüğüm sürece
Ve ertelemediğim zaman hiçbirşeyimi
Konuşabilmek güzeldir sevgilim
Seninle konuşabildiğim her an sana bir kez daha aşık oluyorum ben
Biz yeterince erteledik yaşamak istediğimiz saman sarısı güzel günleri
Zaten artık şansım yok ve aşkım bu kadar büyükken , gücün varsa eğer ..
Benimle saman sarısı yıllara ne dersin ?







Hiç yorum yok: