30 Temmuz 2010 Cuma

Kırmızı Halı ve Yanan Dudaklar



Gri salondan girdim
Nefes nefeseyim..
Baktıgım her yer öyle güzelki
Renkler , ahenk , herşey..
Görünen griler ve kırmızı.O can alıcı renk.
Herşey siyah-beyazken dudaklarım kan kırmızı..
Ve o upuzun kırmızı halı..
Masam orda , az sonra oturup bir tütsü yakacagım
Tütsü mutlaka sandal agacı olmalı.Cantamdan cıkarıyorum.Akşamdan hazırlamıştım
Sadece ben varım.bir kagıt ve mürekkep.
Yaz diyor zaman bana !
Yanarak yaz !
Yazdıkca yanıyor ellerim , bedenim ..


Do - re - mi
Fa - sol

Ve tekrar...

Do - re - mi
Fa- sol



Kendinden geçmiş ellerime hükmedemiyorum şimdi.
Bütün damarlarımda ayrı harfler dolaşıyor.
Birleşince sen cıkıyorsun her kelimeme


Yoruldum..Koşarak geldiğimden daha fazla yoruldum hemde.
Tekrar aynaya ve kırmızı halıya bakıyorum.
Tütsüm bitmiş..
Müzik yok..
Sen bunları yine göremiyorsun !
Uyumalıyım şimdi.Ninni de söylerim kendime.
Üstümü ört.
Ve git..

Hiç yorum yok: