31 Temmuz 2010 Cumartesi

BANA BİR KOCA LAZIM



Yine heyecan arıyorsun kendine kadın.
Küllerinden yeni dogdun.Pembe tenin , sonra beyaz olacaksın elbette..
Ellerin minicik.Dikkat et kırmasınlar seni yine.
Yasak aşklarda sıkılmadınmı kadın.
Olmayacagını bile bile yorulmadınmı ?



-anlat bakalım lısede benden hoslanıyodun
-ınsan bı fark ettırırdı kendını dımı

'    Tɑnrının uslu kızığğ :

*yeliz vardı yapamazdım :)
*benim tarzım değil..yani iyi giden bi ilişkiyi neden sekteye ugratayım :)
*Bide ozamanlar daha cesaretsizdim sanırım
*aman ne bileyim işte , yada baska birşeydi..


Ben tanrının uslu kızıyım ..Tek amacım uslu bir kız olup şirinleri görmek ..





Evet yorulmadım olmaması gerekn şeyleri yaşamaya çalışmaktan..
İnsanın içinde hep bi umut kırıntısı olur ya işte..
Olmassa neden yaşayayım ayrıca..
Heyecanı seviyorum.



-Kac sene oldu okadar bekledınmı yanı ?
'    Tɑnrının uslu kızığğ  :
*Hayır..uzun zaman oldu ama bekledim mi tam emin değilim o konuda.
*Evliliğin vardı yine araya girmedim takoz gibi.
*E bittiğini ögrenince sıra bana geldi
*öyle deilmi :)

-Aynen haklısın yanlıs evlılıktı keske gırseydın araya
'    Tɑnrının uslu kızığğ  :
*neden yanlış olsun
*sen lisede asık oldun sonra evlendin bu güzel bişey değilmi ?



Kitaba hoca lazım.
Ateşe baca lazım
Bana bi koca lazım
O da bu gece lazım




Hiç yorum yok: