21 Temmuz 2010 Çarşamba

Ruh İkizleri


Bazı şeyleri eksik yapalı sorunlarım tekrar bas gösterdi
Eskiye dönüyor herşey.
Ben bundan mutluluk duyuyorum..
X gibi olamamak kadar tatmin edici bir duygu yok çünkü.
Ama asıl sorunum eskiden olmayan ama sabaha karsı yasadıgım bir duygu
Su içmeye kalktım , hayatımda birşey eksik gibiydi.
Genelde bir sorumluluk üstlendiğimde uykum kaçar benim.
Ama buna benzemesine ragmen böyle birşey değildi.
Su içerken düşündüm , sonra yatagıma yattıgımda da devam ettim.
Yeni hisler , yeni ruhlar yaratır içimde.Bunu da cok seviyorum.
Ama tam adını koyamamak gıcık bir durum.
Bişey mi yapmalıydım ve unuttum?
-Hayır
Biyere mi gitmeliydim bugün ?
Kesin aklımdan cıktı yine , tamamen unuttum..
-Hayır..
Bişey eksik gibi canımı sıkıyor.
Fevkalade acı cekiyorum.
Ama nedensiz ızdıraplarıma da benzemiyor.
Düşünürken uyuyakalmışım.
Şimdi yapmak istedigim tek şey kanıma giren yeni hissimin adını koymak
Şimdi sen hoşgeldin bedenime.
Şimdi sen yeni ruhlar yarat bedenimde.

İşte şimdi anlıyorum dışardan yalnız gibi görünüp , aslında buna üzülmem gerekecegine ; sevinmeme ..
Ben mutluyum Ben'lerle..

Hiç yorum yok: