28 Ağustos 2011 Pazar

Çünkü Biz Biraz da Kaybettiklerimiziz


hüzün kokan bir yazdı..
düşlerime düştü adam
dokunsam benim olacaktı
dokundum oldu..

kelimelere sığmıyordu düşünceler
denizin bir dalgalanışı vardı
deniz dalgalandı
sevda dalgalıydı
adam dalga oldu,yüreğe çarptı.
ısındım kavuşmalarda
üşümeler gidişlere kaldı

sana gecikmedim
sadece beklettim
kabul edersen eğer,
şimdi geldim
belki gidiyordun
yorgundun
yorulmuştun
sabrın uzatmalara kalsın
kadınlığımı giyindim,telaşla geldim


bir şehir kalabalığı vardı üzerinde


bir sevdanın ağırlığı
bir vedanın kırgınlığı dudaklarında
gözlerine baktım,
hüzünlerimiz tanıştı
gülüşlerimiz
gülümseyişlerimiz
bilseydim
daha önce tutardım ellerini
çağırdığını duydum koşarak geldim..


korkular akıyordu yüreğinden adam
kaç mevsimin karanlığı iz bıraktı da silmedin öpüşlerinden ?

seviştim yorgunluğunla
ve seninle
kederinle
bildim..
aralıktı kapın
zile basmadan
apar topar,
içeri girdim...

haylaz bir çocuğun,
umudu var gözlerimde
gözlerini kaçırma
korkularımı sattım,
sana geldim...

hüzün kokan bir sonbahardı
düşlerime düştü adam
dokunsam susacaktı
dokundum,
ağladı..

Hiç yorum yok: