18 Ocak 2011 Salı

Elinin Körü İşe Yaramaz Aslında

Yanık bir ten kokusu
Bu ne diye asla merak etmicek bir ben karşında
Ve sormayacak asıl olanı , aslolan aşktır dediğinde inandı asıl olanın o olduguna
Bu sokaklardan bir gün seninle el ele gecebileceğini hayal edip durdu , şapşal
Senin tenin yanarken o sırtında tırnak izleri büyüttü ve kaç yastık ağladı bilmeyeceksin sen
Sen yanarken o her sac telini yastıgının altında sakladı.
Ve sen bunu okudugunda
Yani bu cümleyi kurarken biliyor aslında okumayacagını
ÇokUzaklara gitsede okumayacagını hatta.
Elinin köründe olsan bile..



1 yorum:

MODA GEZGİNİ dedi ki...

gülşahcım blogunu yeni gördüm.bi solukta yazılarını okudum.çok beğendim.okadar samimi ve içten yazmıssınki doyamadım..izleyicin oldum.bloguma ve hediye çekilişime beklerim.sewgiyle ve umutla kal canım