5 Nisan 2010 Pazartesi

Bu bir ilk.Birdaha Olmasın

Gözümde canlanıyor işte..
Doğru olmasa bile doğruluğuna inandırıyorum kendimi şimdi..
Fotograf karesi geldi yine gözümün önüne.Çekemiyorum ama.
Gözümdeki fotografı kim görücek ?

Ya dedecim yine içiyorsun..
Rakı balık güzel gider deyip.
Tavugun bişeyi önemlidir.Püf noktası yani..
O ince ayrıntı olmazsa yemezsin biliyorum
Bu kez unutmamış annem.
Bahcede oturuyorsun yine.
Ben portakal agacından bakıyorum sana protein görevindeyken..
Sapsarı saclarıyla annem yanında..küçücük bir genc kız .
Anneannem yine kahkahalarıyla büyülüyor mahalleyi..
Evin deniz görüyormuşcasına keyiflisin ..
'Ah dünya gayesi içinde gitti ömrüm..Ah ulan ah..' Kederlendin yine..
Ferdi Tayfur acıyorsun yine.Sıkılmadın mı o şarkıdan ?
Yad eller - Ne yazık ki sevgilimi merhametsiz yadeller aldı..


Şimdi ise ;
Yine o şarkı evimizde.
Ben koocaman bi kız oldum dede..
Ben büyüdüm , hayat büyüttü..
Ama ;
Sen yoksun şimdi ..Kahkahalarıyla evi şenlendirecek bir annesi yok annemin.
Şimdi o ağlıyor biliyormusun ?
Karşılaştırırsam mantıklı birşey bulur muyum diye düşünüyorum ama nafile.
Onların yerini dolduracak kimse yok
Üzülmem diyorum ya bazen , yalan !
Böğüre böğüre ağlarım hatta..
Bir kız evladı senin yerini nasıl alsın ki anne ?
Birbirine denk gördüğün ne varki hayatta ?
Yada ben nasıl alayım anneannemin yerini ?
Hayat boşluk doldurma oyunu gibi değil ki ..
Senden herzaman istemiyorum bunu ama içim burkuldu ..
Ağlama artık anne..

Hiç yorum yok: