28 Aralık 2009 Pazartesi

Kendine Anket

asikmisin?-degilim..
neden?-e asik olabilecegim kimseyi tanimiyorum su anda
cabuk asik olurmusun?-zor bi soru, karsi tarafin etkisine cabuk kapilabilirim... hayal kuran bir yapim var. daha fol ve yumurta yokken ben hayallere kaptiririm kendimi ve asik olurum, yada en azindan asik oldugumu zannederim...
kac kez asik oldun?
-sayisini bilmiyorum, platonik ask yasamak hosuma gidiyor belkide... ben olmasi gerekdigi gibi birisi degilim, bu iyimi kötümü bilmiyorum, ama "olmasi gerekdigi gibi" sadece bir insana o sihirli iki sözcügü söylemedim: Seni seviyorum! öyle hissettim ve her seni seviyorum dedigim adami da sevdim! cabuk severim, fakat cok cabukda vazgecer unuturum....ölmesini isteyecek kadar nefret ettigin birisi varmi?- yalansiz yanitlayimmi?-evet, lütfen- VAR!-kim?- kimler diye sorsan daha dogru olur, ben sevdimmi cok sevebildigim gibi - nefret ettigimde de hic acimasizca nefret edebiliyorum...seni üzenlerden intikam aldigin oldumu?- evet mutlaka intikam alirim!! ne kadar zaman gecerse gecsin ben bi sekilde intikamimi aliyorum... cogu zaman benim özellikle bir intikam- aksiyonu hazirlamama gerek kalmiyo :))))) ama tuhafdir ki, bu insanlar kendilerini kötü hissettiklerinde ben haberdar oluyorum..
acimiyormusun?- hayir , >beter olur umarim<>

Hiç yorum yok: